Onze winkels zijn tijdelijk gesloten o.w.v. de verstrengde Corona-Maatregelen. Meer hierover lezen? Klik hier.

Verstrengde coronamaatregelen: Wat betekent dit concreet voor Sleep Design klanten?

Vrijdag 30 oktober 2020. Een datum die we bij Sleep Design niet snel zullen vergeten. De regering kondigde een tweede keer aan dat winkels met ‘niet-essentiële producten’ hun deuren moeten sluiten. Helaas vallen wij ook onder de noemer ‘niet-essentiële producten’, waardoor onze winkels op 2 november opnieuw moesten sluiten.

Alles ging heel erg snel en wij begrijpen maar al te goed dat jij met vragen zit. Daarom hebben we alle veelgestelde vragen van de afgelopen dagen gebundeld in dit artikel.

Zijn de winkels van Sleep Design geopend?

Neen, onze winkels zijn sinds maandag 2 november gesloten tot nader order. Wij mogen geen bezoekers ontvangen in onze winkel totdat er opnieuw versoepelingen worden aangekondigd voor winkels die ‘niet-essentiële producten’ verkopen. 

We mogen -tot op heden- ook niet op afspraak werken. Wil je graag gecontacteerd worden van zodra dit wel mag? Geef dan je gegevens door op het algemene nummer: 011 553711 of via info@sleep-design.be.

Onze toonzalen mogen dan wel gesloten zijn, toch staan we achter de schermen voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Ons atelier werkt gewoon verder onze leveringen gaan ook gewoon door.

Hoe kan ik contact opnemen met Sleep Design?

Heb je vragen over een bestelling of levering? Of wil je snel verder geholpen worden? Dan kan je ons het beste bereiken via info@sleep-design.be of op het algemene nummer: 011 553711. Berichtjes die binnenkomen via andere communicatiekanalen (Facebook, Instagram, Whatsapp…) worden slechts sporadisch gecheckt en beantwoord.

Kan ik mijn openstaande offerte nog verzilveren?

Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Alle offertes waarvan de geldigheidsduur nog niet verstreken is kunnen nog behandeld én verzilverd worden. Om je offerte te verzilveren neem je best contact op via het algemene nummer: 011 553711 of mail naar info@sleep-design.be.

Worden bestellingen geleverd?

Jazeker, geplande leveringen gaan gewoon door zoals voorzien. Wanneer onze collega’s bij jouw thuis het bed komen installeren willen we je graag vragen om in een andere ruimte te blijven tot onze plaatsers klaar zijn. Dit om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Alvast bedankt voor je begrip.

Kan mijn bed nog geproduceerd worden?

Zoals hierboven vermeld draait ons atelier gewoon door. Wij kunnen bedden en matrassen blijven produceren zolang onze voorraad grondstoffen strekt. Hierna zijn we sterk afhankelijk van onze leveranciers, waardoor het productieproces én de levering wat langer kan duren dan normaal.

Kan ik bedlinnen bestellen?

Ja, via onze webshop bedmode.be kan je kussens, matrasbeschermers, hoeslakens en dekbedden bestellen. Je kan jouw bestelling online afrekenen waarna deze aan huis geleverd wordt.

Kan ik bedlinnen komen afhalen?

Ja, je kan ook bedlinnen bij ons komen afhalen op voorwaarde dat je op voorhand een afspraak hebt vastgelegd én je bestelling hebt doorgegeven. Wij zorgen voor een betaalterminal zodat je gemakkelijk met de kaart kan betalen bij afhaling. Mogen wij je vragen om je aan het afgesproken uur te houden? Alvast bedankt voor het begrip.


Zo, hopelijk hebben we met dit artikel meer duidelijkheid kunnen scheppen over onze manier van werken nudat onze winkels tijdelijk gesloten zijn. Mocht je na het lezen van dit artikel nog twijfels of prangende vragen hebben, dan mag je gerust contact met ons opnemen.